-->
İletişim:

League Of Legends [LOL] - Ücretsiz IP Takviyesi Hilesi 82 yorum.



Öne Çıkan Resim
League Of Legends - Ücretsiz IP Hilesi
Merhaba değerli ziyaretçilerimiz

Hile normalde ücretlidir, ama LoL Hile sitesine özel ücretsiz kullanabilirsiniz. Hile genellikle Amerika, Avrupa ve Türkiye sunucularında sorunsuz çalışmaktadır.

Hilenin kullanımına dair detaylı anlatım aşağıdadır. Sayfanın altında bulunan yorum bölümünden hileye dair soru sorabilirsiniz.

İndir

Hile Nasıl Yapılır?

  • İlk olarak yukarıdaki indir butonuna tıklıyoruz.
  • Tıkladığımız linkte açılan dosyayı bilgisayarımıza indiriyoruz.
  • Programa tıklayarak kurulumu yapıyoruz.
  • Hile otomatik olarak etkin oluyor.
  • Daha sonra oyuna giriyoruz. 
  • NOT: Hileyi kurmadan önce oyunu kapatın.

Hile Nasıl Yapılır?

  • Tıkladığımız linkte açılan siteye üye oluyoruz!
  • Daha sonra e-posta adresimize onay kodu geliyor üyeliğimizi onaylıyoruz.
  • Üyeliğimizi onayladıysak e-postanıza Riot Games adlı bir mail gelecek bu mailde Kodunuz gönderilmiştir.
  • Kodu kopyalayıp oyun içindeki markete giriyoruz ve kodlar bölümüne yapıştırıp alıyoruz.
  • Üye olduğunuz siteden gelen onay linkine tıklayıp üyeliğinizi onaylamadığınız takdirde kodunuz gelmez.
  • Mail adresinizden onaylamayı unutmayın!

    Paylaş

    Facebook'da Paylaş
    Twitter'da Paylaş
    Google+'da Paylaş

    İlgili Yazılar

    League Of Legends [LOL] - Ücretsiz IP Takviyesi Hilesi hakkında 82 yorum var.

    1. Denedim oldu ve sorunsuz çalıştı gerçekten böyle bir siteye güvenim sonsuz olduğu için ban yemem inşallah.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. üye olamıyorum yardımcı olur musunuz ve hala geçerli mi

        Sil
      2. Hala geçerli. Bakın yazının üstünde resimli anlatım var tıklayın yazan yere tıklayın.

        Sil
    2. hesabımı çalma riski varmı ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle yoktur hocam kullanıcı adı, şifre vs. hiç bir şey istemiyor!

        Sil
    3. Yanıtlar
      1. Kesinlikle öyle bir riskiniz yok çünkü program legal yani RP ile takviye almış gibi çalışır.

        Sil
    4. Ban yeme riskimiz var mıdır ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle öyle bir riskiniz yok çünkü program legal yani RP ile takviye almış gibi çalışır.

        Sil
    5. Bana Neden Olmadı Acaba Özel Oyundan Mı Gircez?Ben Normal Girdim Ama Arkadaşımı Davet Ettim ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Normal PvP'den girin ama arkadaşını davet etmeyin başkalarıyla eşleşin. Ayrıca oyun boyunca altta sitemiz açık durması lazım olmazsa başka bir oyun daha oynayın deneyin kesin gelir.

        Sil
    6. Özel Oyundan Mı Gireceğiz?Ben Normal Pvpden Girdim Arkadaşımı Davet Ederek Ama Gelmedi Oyunun Sonunda?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Normal PvP'den girin ama arkadaşını davet etmeyin başkalarıyla eşleşin. Ayrıca oyun boyunca altta sitemiz açık durması lazım olmazsa başka bir oyun daha oynayın deneyin kesin gelir.

        Sil
    7. ya başlat butonuna basıyorum bu site açılıyo sonra ne yapmalıyım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Siteyi kapatmayın o şekilde oyuna girin. Hile o şekilde çalışır olmazsa tekrar deneyin.

        Sil
    8. Dediklerinizi Yaptım programı açtım başlata bastım site çıktı siteyi kapatmadım alta aldım programı kapattım oyunu oynadım bitirdim vermedi

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Birde takım kurucudan deneyip sonucu buraya yazar mısın.

        Sil
    9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    10. Çok sağol ip kasmak için iyi bir yöntem :)

      YanıtlaSil
    11. Teşekkürler
      abi oldu

      YanıtlaSil
    12. Sağolun paylaşım için ..

      YanıtlaSil
    13. Çok teşekkürler Deneyeceğim

      YanıtlaSil
    14. teşekkürle admin

      YanıtlaSil
    15. teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    16. teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    17. admin kardeş çok sağol valla çok iyi bir paylaşım devamını bekliyoruz :)

      YanıtlaSil
    18. Teşekkürler Çok teşekkürler..... Gerçekten Çalışıyor olmalı güvenm sonsuz sizlere admin ve suponsorlar ...

      YanıtlaSil
    19. Teşekkürler çok sağolun

      YanıtlaSil
    20. Teşekkürler Admin Gelir Kod İnşallah !!!

      YanıtlaSil
    21. teşekkürler inş gelir.

      YanıtlaSil
    22. Teşekkür ederım devamını beklıyoruz

      YanıtlaSil
    23. ellerınze saglık cok güzel

      YanıtlaSil
    24. Teşekkürler adminnn bekliyorm

      YanıtlaSil
    25. sağolun teşekkürler :D

      YanıtlaSil
    26. teşekkürler admin bekliyorum :D

      YanıtlaSil
    27. teşekkürler inş kod gelir

      YanıtlaSil
    28. TEŞEKKÜRLER ADMİN KARDEŞ

      YanıtlaSil
    29. SAĞOL ADMİN ELLERİN DERT GÖRMESİN

      YanıtlaSil
    30. SAĞOL ADMİN ELLERİN DERT GÖRMESİN

      YanıtlaSil
    31. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    32. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    33. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    34. Teşekkürler.

      YanıtlaSil

    Blogger tarafından desteklenmektedir.