-->
İletişim:

Ücretsiz Riot Graves Kodları (Güncel) 189 yorum.



Öne Çıkan Resim
Ücretsiz Riot Graves Kodları 2014 Güncel
Merhaba değerli ziyaretçilerimiz

Riot Graves kodu normalde çoğu sitede ücretlidir, ama LoL TR Hile sitesine özel kodu nasıl ücretsiz olarak alabileceğinizi anlattık. Hile genellikle Amerika, Avrupa ve Türkiye sunucularında sorunsuz çalışmaktadır.

Kullanımına dair detaylı anlatım aşağıdadır. Sayfanın altında bulunan yorum bölümünden bize soru sorabilirsiniz.

İndir

Hile Nasıl Yapılır?

  • İlk olarak yukarıdaki indir butonuna tıklıyoruz.
  • Tıkladığımız linkte açılan dosyayı bilgisayarımıza indiriyoruz.
  • Programa tıklayarak kurulumu yapıyoruz.
  • Hile otomatik olarak etkin oluyor.
  • Daha sonra oyuna giriyoruz. 
  • NOT: Hileyi kurmadan önce oyunu kapatın.

Hile Nasıl Yapılır?

  • Tıkladığımız linkte açılan siteye üye oluyoruz!
  • Daha sonra e-posta adresimize onay kodu geliyor üyeliğimizi onaylıyoruz.
  • Üyeliğimizi onayladıysak e-postanıza Riot Games adlı bir mail gelecek bu mailde Kodunuz gönderilmiştir.
  • Kodu kopyalayıp oyun içindeki markete giriyoruz ve kodlar bölümüne yapıştırıp alıyoruz.
  • Üye olduğunuz siteden gelen onay linkine tıklayıp üyeliğinizi onaylamadığınız takdirde kodunuz gelmez.
  • Mail adresinizden onaylamayı unutmayın!

    Paylaş

    Facebook'da Paylaş
    Twitter'da Paylaş
    Google+'da Paylaş

    İlgili Yazılar

    Ücretsiz Riot Graves Kodları (Güncel) hakkında 189 yorum var.

    1. Admin gerçekten çok teşekkür ederim ellerin dert görmesin. Denedim çalışıyor her gün 1 kere yapıyorum her gün 1 kere kod geliyor stok yaptım resmen.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. kardeşim verirmisin 1 kod

        Sil
      2. Kodu kendiniz alıyorsunuz yazıyı baştan sona okursanız anlarsınız nasıl olduğunu.

        Sil
      3. admın sana guvenıyoruz ınsalllah gelır

        Sil
    2. İnşallah olur üye olduk gelirse yorum atarım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle gelecektir eğer bugün gelmezse yarın tekrar deneyin kesin gelir. Sistem yoğunluğu göre dağıtıyor.

        Sil
      2. Sağ ol admin kodum geldi çok teşekkür ederim her gün bu siteyi kullanıcam.

        Sil
    3. Arkadaşlar kodu gelmeyenler ertesi gün tekrar denesin KESİN geliyor bende ilk gün olmamıştı sonra yaptım oldu mail adresime geldi kod. Yine gelmezse ondan sonraki gün yine deneyebilirsiniz her gün bir kere oluyor. Şansınız varsa her gün 1 tane alabilrsiniz.

      YanıtlaSil
    4. Admin kardeş link bozuk açılmıo ve bütün sayfalarda aynı sayfada aynı hatayı veriyor

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Domain ile ilgili sıkıntı var halledince düzelecek ertesi günü tekrar deneyin !

        Sil
    5. üye olamıyorum kod olan biri verebilirmi acaba

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Üye olmanız lazım yoksa kod gelmiyor. Üyelik bilgilerini sallayabilirsiniz.

        Sil
    6. Admin üye oldum ne olcak şimdi ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Mail adresinize gelen aktivasyon koduna tıklayacaksınız. Daha sonra bekleyeceksiniz 1-2 saat içinde kod mail olarak size gelecek. Eğer gelmezse ertesi günü aynı işlemleri yapın.

        Sil
    7. inş olur bakalım

      YanıtlaSil
    8. İnsallah gelir gelirse size buradan geldı gelmedi gibi bilgiler verebilirim arkadaşlar

      YanıtlaSil
    9. Teşekkür ederim admin 3 gün boyunca gelmedi her gün denedim 4 gün geldi sağ ol.

      YanıtlaSil
    10. Ya admin linke tıklıorum knight online cıkıor dalgamı gecıorsun ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sponsor site o ona üye olacaksınız kodlar o site sayesinde gelecek yoksa kodunuz gelmez. Kesinlikle üye olmanız lazım.

        Sil
    11. admin buraya tıklayına tıklıyorm hiç bişi açılmıoo

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tarayıcınızı değiştirin veya çerezleri silip tekrar deneyin. Linkte bir sorun yok.

        Sil
    12. Knıght sayfası açılıyor oraya mı üye olacaz ? :/

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet hocam sponsor site o ona üye olacaksınız.

        Sil
    13. Serkan Ucuzoğlu1 Haziran 2014 16:42

      Teşekkürler admin sizde olmasanız kostümümüz olmayacak 3 gün denedim 3.gün geldi :D Her gün farklı skin deniyorum. Tuttuğun altın olsun :))

      YanıtlaSil
    14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Her gün 1 kere deneyin hocam mutlaka gelecektir 2 haftada gelenler bile var. Biraz şans işi sistemde aşırı yoğun o yüzden..

        Sil
      2. hocam her gun 2 e posta ıle yaptım ben maskelı shaco cok ıstıyorum baktım gelmıyor hocam bana baştan bidaha solersen? extra yapmam gereken bır sey varmı

        Sil
      3. Zaten günde sadece 1 kod alabiliyorsunuz yani toplam 1 hakkınız var. Yazılan her şeyi yaptığınıza eminseniz sitemizdeki 8-10 konunun altına teşekkürler gibi yorumlar atın. Bunlarıda yaptıktan sonra bekliyeceksiniz. Yine üye olmaya devam edeceksiniz zaten kodunuz gelir.

        Sil
    15. Teşekkür ederim 5. günde geldi geç oldu biraz ama sisteminiz çalışıyor.

      YanıtlaSil
    16. çok işe yaradı çok saolasın admin

      YanıtlaSil
    17. Admin sayfada üye btonu cıkmıyor

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tıkladığınız linkte açılan sayfada büyük bir üye ol butonu var zaten hocam görmüyor musunuz ?

        Sil
    18. Ben bir türlü üye olamıyorum :'( Captace mi öyle bir uyarı veriyor o İngilizce olduğu için anlamadım :/ Lütfen bana yardım edin !!! :/

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sorununuzu tam anlayamadım tarayıcınızın çerezlerini filan temizleyin olmazsa tarayıcı değiştirin olmadı ertesi gün deneyin oda olmazsa başka bir bilgisayar üzerinden deneyin :)

        Sil
    19. Hakan KARADAĞ2 Haziran 2014 11:43

      Admin teşekkür ederim valla çalıştı emeğine sağlık sitenizi sürekli takip ediyorum ve her gün deniyorum.

      YanıtlaSil
    20. account ıd ne abi ya D:

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Onu sallayabilirsiniz yeşil yanana kadar sallayın klavyeye rastgele basın :) Sadece sayı basın sadece rakam basın olana kadar sallayın.

        Sil
    21. "The registered captcha and your input captcha are different please try again" hatası geliyor kaç kere e-mail değiştirdim olmuyor :'( Bir gün bekledim çerezleride temizledim başka bilgisayardan da denedim olmuyor !!! Lütfen yardım edin !!

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Önce çerezleri temizleyin sonra modemi kapatıp açın birde öyle deneyin o da olmazsa siz başka bir modem üzerinden ve pc üzerinden deneyin.

        Sil
    22. Bütün serverlarda çalışır mı bu kodlar ?

      YanıtlaSil
    23. admin kardeş biz şimdi knighta mı üye olucaz ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet sponsor sitemiz o önce ona üye olup mailden onaylamanız lazım.

        Sil
    24. yaptım üye oldum sonra aynı site bir daha e-posta attı şimdi ne yapıcam yardım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kodun gelmesini bekleyeceksiniz.

        Sil
      2. gelmezse başka bir e-posta adresininden tekrar mı deneyeceğim

        Sil
      3. kha içinde aynı e-posta olur mu yoksa kaydolmamış e-posta mı gerekir

        Sil
      4. Ertes, gün tekrar deneyeceksiniz günde 1 hakkınız var ve daha önce kullanılmamış e posta ile kayıt olacaksınız.

        Sil
      5. cevabınız için teşekkürler...

        Sil
    25. şimdi bu eski bir yazı olduğu için bitmiş olabilir mi

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kesinlikle öyle bir durum olmaz kod stoklarımı sürekli yenilenmektedir.

        Sil
    26. hala deniyorum inş kısa zamanda gelir

      YanıtlaSil
    27. üye olduktan kaç saat sonra gelmezse umut kalmıyor yani 2 saat oldu gelmedi diyelim artık hiç gelmez mi

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. 3-4 saat içinde gelmezse ümit yoktur ertesi günü tekrar deneyin.

        Sil
    28. günde 1 den fazla üye olursak ne olru

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Boşuna olmuş olursunuz her modem için günlük limit 1'dir. Başka modemden bağlanırsanız bir kez daha üye olursunuz :)

        Sil
    29. admin e-postaya gelen 2 e maile bir şey yapmıyoz dimi

      YanıtlaSil
    30. Teşekkürler 2. deneyişim inşallah gelir.

      YanıtlaSil
    31. teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    32. kardesım chrome'dan acımıyor link. ancak explorerden girince ntt game'nin sitesi geliyor oraya mı kayıt olacağız?

      YanıtlaSil
    33. yolladım bakalım hayırısıyla gelir inşallah güveniyorum size .. teşkkürler ..

      YanıtlaSil
    34. admın bu karakter bende yok eğer kod u yaparsam karakterle beraber gelirmi

      YanıtlaSil
    35. teşekkürler kardeş inşallah gelir

      YanıtlaSil
    36. teşekkürler - EFE İKRAM

      YanıtlaSil
    37. admin teşekkürler deniyeceğim

      YanıtlaSil
    38. sağol admin. ihtiyacım vardı iyi oldu

      YanıtlaSil
    39. sağol admin çok çok teşekküler :)

      YanıtlaSil
    40. %100 gerçek teşekkürler admin eline sağlık

      YanıtlaSil
    41. admin adamsın akrdeşim eline sağlık bu gzüel paylaşımın için duurmu olmayan rp çekemeyenler burdan yararlanıyor çok saol eyw

      YanıtlaSil
    42. Teşekkürler Çok teşekkürler..... Gerçekten Çalışıyor olmalı güvenm sonsuz sizlere admin ve suponsorlar ...

      YanıtlaSil
    43. teşekkürler admin güvenim sonsuz

      YanıtlaSil
    44. teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    45. Çok teşekkürler ADMİN :)

      YanıtlaSil
    46. Çok teşekkürler ADMİN :)

      YanıtlaSil
    47. Teşekkürler admin :)

      YanıtlaSil
    48. Onayladım bakalım, bekliyorum.
      TEŞEKKÜRLER.

      YanıtlaSil
    49. Onayladım bekliyorum.
      TEŞEKKÜRLER.

      YanıtlaSil
    50. Admin 4 gün oldu inşallah gelir şimdiden teşekkürler :D

      YanıtlaSil
    51. teşekkürler inşallah gelir hadi bakalım

      YanıtlaSil
    52. Teşekkürler Admin Gelir Kod İnşallah !!!

      YanıtlaSil
    53. İnşallah gelir beklemedeyiz...

      YanıtlaSil
    54. teşekkürler admin inşallah gelir kod

      YanıtlaSil
    55. teşekkürler inşallah gelir gelirse çok sağolun

      YanıtlaSil
    56. teşşekürler inşallah gelir bekliyorum .)

      YanıtlaSil
    57. teşekkürler admin inş gelir kod

      YanıtlaSil
    58. teşekkürler admin inş gelir kod

      YanıtlaSil
    59. teşekkürler kodu bekliyorum

      YanıtlaSil
    60. Admin teşekkür ederim çooook güzel çalışıyorr ÖNERİRİMMM !!!!

      YanıtlaSil
    61. Teşekkürler çok iyi bir çalışma :)

      YanıtlaSil
    62. Teşekkürler çok iyi bir çalışma :)

      YanıtlaSil
    63. yaptım işşallah gelir admin şimdiden saol

      YanıtlaSil
    64. Adamsin admin şimdiden teşekürler

      YanıtlaSil
    65. sagolasın kardesim tesekkurler

      YanıtlaSil
    66. Admin Allah Senden Razı Olsun Çok Teşekkür Ederim Sana çok teşekkürlerr

      YanıtlaSil
    67. tesekkurler admın ınsallah bızede gelır

      YanıtlaSil
    68. teşekkür ederim

      YanıtlaSil
    69. Allah senden razı olsun

      YanıtlaSil
    70. inşallah olur yaptık bakalım

      YanıtlaSil
    71. çok süpersin teşekkürlerr

      YanıtlaSil
    72. Teşekkürler en azından diğerleri gibi sahtekar değilsiniz sağolun

      YanıtlaSil
    73. Sağol admin yine iyisin

      YanıtlaSil
    74. TEŞEKKÜRLER ADMİN KARDEŞ

      YanıtlaSil
    75. Sağolun işimize yarayacak

      YanıtlaSil
    76. Sağolun işimize yarayacak

      YanıtlaSil
    77. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    78. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    79. SAĞOLUN SİZİN SAYENİZDE 2 KOD ALIYORUZ

      YanıtlaSil
    80. Size ne kadar teşekkür etsek azdır böyle güzel bi şeyi bizlere sunumuşunuz hakkınız ödenmez inşallah fazla uğraştırmadan gelir.Bide bişey rica edicem gelme şansını arttırmak için neler yapmalıyız yardımcı olursanız cok sevinirim tekrardan teşekkür ederim

      YanıtlaSil

    Blogger tarafından desteklenmektedir.