-->
İletişim:

Ücretsiz Kaportacı Heimerdinger Kodları 25 yorum.



Öne Çıkan Resim
Ücretsiz Kaportacı Heimerdinger Kodları
Merhaba değerli ziyaretçilerimiz

Kaportacı Heimerdinger kodu normalde çoğu sitede ücretlidir, ama LoL TR Hile sitesine özel kodu nasıl ücretsiz olarak alabileceğinizi anlattık. Hile genellikle Türkiye sunucularında sorunsuz çalışmaktadır.

Kullanımına dair detaylı anlatım aşağıdadır. Sayfanın altında bulunan yorum bölümünden bize soru sorabilirsiniz.

İndir

Hile Nasıl Yapılır?

  • İlk olarak yukarıdaki indir butonuna tıklıyoruz.
  • Tıkladığımız linkte açılan dosyayı bilgisayarımıza indiriyoruz.
  • Programa tıklayarak kurulumu yapıyoruz.
  • Hile otomatik olarak etkin oluyor.
  • Daha sonra oyuna giriyoruz. 
  • NOT: Hileyi kurmadan önce oyunu kapatın.

Profesör Cecil B. Heimerdinger’in günlüğünden: 10.14 09.15 Bandle Şehri’nde optimal hava koşulları hâkim. Atmosferdeki basınç, bugünkü deney için ideal! Tridiminyumobülatör’ün beşinci denemesini bu akşamüstü gerçekleştireceğim. İnce ayar yapılması gerekiyor, bıyığımı yaktı. Enerji çıkış kapasitesini yeniden ayarlanmalıyım. 16.00 Tridiminyumobülatör, enerji verimliliğini hâlâ istenilen seviyede koruyamıyor! Daha çok hesap yapmam lazım. Bu arada, çok ilgi çekici bir şey daha keşfettim. Bugünkü testlerin ardından eve dönerken, küre biçiminde bir nesneyi birbirlerine atmakta olan bir grup genç yordle’ın yanından geçtim. Oldukça basit bir konsept kullanılıyordu: Obje atılıyor, biri tutup bir başka yordle’a atıyor ve bu süreç tekrarlanıyordu. Ancak yordle’ların yanlış hesaplamaları pek çok hata yaratıyordu! “Top” olarak adlandırdıkları bu nesne hep aynı güç ve isabet seviyesiyle atılmıyor ve sık sık düşüyordu… Bu süreci iyileştirecek pek çok yöntem var. Hesaplarıma ve eylemin katılımcılarından topladığım verilere göre, top sabit bir hız ve kavisle atılsa eğlence miktarında %44,75 oranında bir artış gözlemlenecek! Bunu bu akşam bir düşüneyim. 10.15 05.20 Evreka! Bir çözüm tasarladım! Otomatik top atıcı icat ettim. Kod adı şimdilik H-28G. Aynı hızı ve gidiş yolunu tutarlı bir şekilde sağlayarak, karşısındakinin topu sürekli tutabilmesini sağlıyor. Civarında birden fazla yordle varsa kendini en yakındakine yönlendirerek, herkesin sırayla topu yakalayabilmesini temin ediyor. İcadımı bugün genç yordle’lara göstereceğim. Bir de: sabah ayakkabıma toksik asit döktüm. Can sıkıcı. 10.30 Bugün otomatik atıcıyı denedim. Planladığım gibi gitmedi. Gençler icadımı heyecanla karşıladı, ancak makine çalıştırıldığında aşırı güçlü olduğu ortaya çıktı! En düşük ayara getirildiğinde bile yaptığı atışlarla bir yordle’ı devirebiliyordu. Gençlerin atış yaparken kullandıkları gücü belli ki yanlış hesaplamışım. Bir süre sonra yeniden bu işe eğilip ayarlamalar yapacağım. Ancak şimdilik öncelik, Tridiminyumobilatör’de. Sorunlarını öğlen yemeğinden önce gidermeliyim. Arzu ettiğim hale getirdikten sonra da başka bir yerde test etmeliyim. Bandle Şehri saha araştırmaları için yetersiz kalmaya başladı. 10.16 15.55 Görünüşe göre şehre bir dev girmiş! Çok can sıkıcı bir anormallik. Dışarıdaki gürültüler araştırmalarımı engelliyor! Akvaryumu kontrol etmeli bugün. Bir süredir ses seda çıkmıyor, tuhaf… 10.17 10.40 Devin yarattığı kargaşa nedeniyle pek çok yordle’ın yaralandığını öğrendim. Bu iş kısa bir süre içinde sona ermezse, müdahale şart olacak! Umarım H-28G kırılmamıştır. Yeniden imal etmek zorunda kalırsam çok vakit kaybedeceğim. 16.30 Ortalık yine sakin. Görünüşe göre devin aklı başına gelmiş ve kaçmış. Yarın, daha acil meseleleri hallettikten sonra H-28G’ı toparlamalıyım. Tridiminyumobilatör’ü neredeyse mükemmel hale getirdim! 10.18 08.30 Bugün de amma olay çıktı. Birisi kapımı çaldı, pek şaşırdım doğrusu. Sanki bütün şehir evimin önünde toplanmıştı. Normalde böyle kalabalıklar anca çalışmalarım hakkındaki temelsiz şikâyetlerini bildirmeye gelir. Ancak bu sefer, beni tebrik ediyorlardı! Ne ilginçtir ki, genç bir yordle şu dev maskaralığı esnasında geride bıraktığım H-28G prototipini bulup yararlı bir şekilde kullanmış. Yenilikçi yönünü öne çıkararak, icadımı derme çatma bir taret haline getirmiş. Ne ilginçtir ki, koskoca bir devi kaçıracak kadar da güçlü olmuş! Aferin akıllı bıdığa. Umarım yakın gelecekte bu genç ve yaratıcı dimağ ile birlikte çalışma fırsatı bulurum. Büyük planlarım var, bana çok yardımcı olabilir. Ancak Bandle Şehri’nden ayrılması gerekecek. Planlarımın derinliği, daha geniş bir deneme alanına ihtiyaç doğuruyor. Runeterra’nın tamamı yeterli olur herhalde!

Hile Nasıl Yapılır?

  • Tıkladığımız linkte açılan siteye üye oluyoruz!
  • Daha sonra e-posta adresimize onay kodu geliyor üyeliğimizi onaylıyoruz.
  • Üyeliğimizi onayladıysak e-postanıza Riot Games adlı bir mail gelecek bu mailde Kodunuz gönderilmiştir.
  • Kodu kopyalayıp oyun içindeki markete giriyoruz ve kodlar bölümüne yapıştırıp alıyoruz.
  • Üye olduğunuz siteden gelen onay linkine tıklayıp üyeliğinizi onaylamadığınız takdirde kodunuz gelmez.
  • Mail adresinizden onaylamayı unutmayın!

    Paylaş

    Facebook'da Paylaş
    Twitter'da Paylaş
    Google+'da Paylaş

    İlgili Yazılar

    Ücretsiz Kaportacı Heimerdinger Kodları hakkında 25 yorum var.

    1. Admin bu skin fazla talep aliyormu denesem kac gunde gelir 5 gundur deniyorum 1 skin bile alamadim yani az talep alanlar hangisi bu skinde talep fazlami?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Deneyin hocam istatistikleri tam olarak bilmiyorum yani heimer hiç dikkatimi çekmedi şimdiye kadar.

        Sil
    2. Ali Görgülü19 Haziran 2014 19:43

      Allah razı olsun admin 20 gündür deniyorum nihayet kod geldi bu siteyi herkeze tavsiye edeceğim böyle bir site kurduğunuz için allah razı olsun.

      YanıtlaSil
    3. Admin bide ben gece 1 gibi deniyorum yorum yaziyorum o an acik olmuyosun heralde sabah gibi kabul ediyosun kabul ettindemi yoksa yazdigindami olur.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sabah - öğlen vakitlerinde yorumları kontrol ediyorum ona göre onaylıyorum :) Yani kesin kabul ediyorum yorumları.

        Sil
    4. Ali heimimi 20 gundur mu deniyosun ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ali Görgülü19 Haziran 2014 19:56

        15 gün kadar başka kod denedim son 5 gündür heim denedim işte geldi sonunda şimdi başka kodlar deneyeceğim ümidinizi kaybetmeyin. yorumlarda okudum 28 günde çıkaran adam varmış yani demekki mutlaka geliyormuş bıkmadan denedim ((:

        Sil
      2. Eyvallah ali saolasin.

        Sil
    5. Admin kod sen yorumu onaylayincami hizlanir yoksa ben yazincami ?

      YanıtlaSil
    6. Teşkkürler inş gelir

      YanıtlaSil
    7. Çok teşekkürler olmasını ümit ediyorum

      YanıtlaSil
    8. çoook teşekkürler inşallah olur deniyorum

      YanıtlaSil
    9. 2. günüm oldu inşallah gelir çok tşkürler

      YanıtlaSil
    10. Bir sorum olacaktı adminim bugünkü oyun ''AION'' o yüzden 6 gb herkesin indirip 5-10 dakka oynayacagını sanmıyorum oynamasak gelmezmi ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Admin: OxyGeN28 Ocak 2015 09:07

        Gelme oranı düşer. Ama bu oyunu zaten kimsenin indireceğini ummuyoruz. O yüzden sizde yapmayabilirsiniz :)

        Sil
    11. Bıktınız ama bir sorum daha olacaktı :) hergün yaklaşık 10-15 kişiye kostum gonderıyorsunuz demiştiniz peki toplamdamı 10-15 tane gonderıyorsunuz yoksa sayfa başına 15 kostum mü ?
      Teşekkürler :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Admin: OxyGeN28 Ocak 2015 10:00

        Sayfa başına göre gönderiyoruz bu rakam değişiyor tabi :)

        Sil
    12. Çok teşekkürler inşallah gelir

      YanıtlaSil
    13. Çok teşekürler ne zaman gelir

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Admin: OxyGeN30 Ocak 2015 11:20

        Muhammed
        Sıkça Sorulan Sorular sayfasını ziyaret et sorularının cevabını orada bulabilirsin.

        Sil
      2. teşekkürler iyi günler

        Sil

    Blogger tarafından desteklenmektedir.