İletişim:

Ücretsiz Şokbıçaklı Zed Kodları 305 yorum.



Öne Çıkan Resim
Ücretsiz Şokbıçaklı Zed Kodları
Merhaba değerli ziyaretçilerimiz

Şokbıçaklı Zed kodu normalde çoğu sitede ücretlidir, ama LoL TR Hile sitesine özel kodu nasıl ücretsiz olarak alabileceğinizi anlattık. Hile genellikle Türkiye sunucularında sorunsuz çalışmaktadır.

Kullanımına dair detaylı anlatım aşağıdadır. Sayfanın altında bulunan yorum bölümünden bize soru sorabilirsiniz.

İndir

Hile Nasıl Yapılır?

  • İlk olarak yukarıdaki indir butonuna tıklıyoruz.
  • Tıkladığımız linkte açılan dosyayı bilgisayarımıza indiriyoruz.
  • Programa tıklayarak kurulumu yapıyoruz.
  • Hile otomatik olarak etkin oluyor.
  • Daha sonra oyuna giriyoruz. 
  • NOT: Hileyi kurmadan önce oyunu kapatın.


Hile Nasıl Yapılır?

  • Tıkladığımız linkte açılan siteye üye oluyoruz!
  • Daha sonra e-posta adresimize onay kodu geliyor üyeliğimizi onaylıyoruz.
  • Üyeliğimizi onayladıysak e-postanıza Riot Games adlı bir mail gelecek bu mailde Kodunuz gönderilmiştir.
  • Kodu kopyalayıp oyun içindeki markete giriyoruz ve kodlar bölümüne yapıştırıp alıyoruz.
  • Üye olduğunuz siteden gelen onay linkine tıklayıp üyeliğinizi onaylamadığınız takdirde kodunuz gelmez.
  • Mail adresinizden onaylamayı unutmayın!

    Paylaş

    Facebook'da Paylaş
    Twitter'da Paylaş
    Google+'da Paylaş

    İlgili Yazılar

    Ücretsiz Şokbıçaklı Zed Kodları hakkında 305 yorum var.

    1. Sağ ol admin birazda şans işi bu dün yaptım gelmedi bugün yaptım geldi. Riot gravesi 1 hafta yaptım zor geldi :) Sürekli denemek lazım.

      YanıtlaSil
    2. denedim inşallah gelir saol şimdiden

      YanıtlaSil
    3. admin gece yarısı yaparsam daha erken gelirmi tesekkurler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bir fikrim yok hiç belli olmaz :) İsterseniz deneyebilirsiniz.

        Sil
    4. admin onaylama postasının adı riotgames değil yanlıs mı yapıyorm

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Doğru yapıyorsunuz onay postasının adı riot games gelmiyor zaten üye olduğunuz siteden geliyor onayladıktan sonra riot games adlı mesaj gelecek ve kod içindedir.

        Sil
    5. adin kardeş biz üyeliği onaylatınca sponsor bizi nasıl buluyor birde darven ve lucaian eklermisin.isim vermesem ama tşkrler yazsam daha erken mi gelir kodlar :::::::D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sponsor sizin hangi sayfadan siteye geldiğinizi tespit eder. Daha sonra oraya üye oluyorsunuz o msn ye kod geliyor. İşleyiş basit yoğunluk çok. İsim verip vermemek fark etmez ama hızlı gelsin derseniz 10-15 konuya yazın teşekkürler süper filan diye.

        Sil
    6. teşekkürler

      YanıtlaSil
    7. admin gelen mesajın ismi tam olarak ne yazıyor

      YanıtlaSil
    8. admin zed denedim bugün teşekkürler diyorum inş olur
      admin Hotmail mesajı İngilizce Türkçe mi olması gerekiyor

      YanıtlaSil
    9. teşekkürler

      YanıtlaSil
    10. teşekkürler

      YanıtlaSil
    11. arkadaşım onaylatma dediğin siteye kaydolduktan sonra bi mail geliyo onun içinde bi http ile başlayan site var ona girip ordan mı onaylatıcaz

      YanıtlaSil
    12. çok teşekkürler

      YanıtlaSil
    13. admin saat 23 de yapsak 1 de yapabilirmiyiz

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet gece yarısı 00:00 'dan sonra tekrar hakkınız oluyor.

        Sil
    14. beyler geçekten oluoyomu sokbıcaklızed

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Muammer ÇÖLHAN15 Haziran 2014 09:29

        oluyo ama çok yoğun kod zor düşüyo. olmazsa ertesi günü tekrar denersin her gün bir kere deneyebilme hakkın var. ben 5.günde aldım şok bıçaklı zedi şimdi kardeşimede alıcam. 2 gündür deniyom

        Sil
    15. ya ben o en ustekı 2 seyı yapamadım bana yardımcı olrumunuz ?? bunları lütfen yardımcı olun ya Account ID
      Nickname

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Klavyeye rastgele bas şu gibi : hdfhfghr böyle bas geç olur.

        Sil
    16. Account ID
      Nickname aga bunları bana bırısı soylebılrmı herseyı yazyorum olmuyor ??????

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Account ID: nbhjfgyuf
        Nickname : dfdgdf
        bunları yaz oluyor şuanda kontrol ettim klavyeden böyle rastgele bassanız bile olacak veya bunları yazın.

        Sil
      2. Yaptığınız üyeliği mailden onaylamayı unutmayın.

        Sil
    17. hergün deniyorum ama pes etmem haydi hayırlısı...:D

      YanıtlaSil
    18. teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    19. TEŞEKKÜRLER YAPTIM İNŞ GELİR

      YanıtlaSil
    20. İlginiz için çok msaolun

      YanıtlaSil
    21. Herşey için çok saolun

      YanıtlaSil
    22. Teşekkürler admin

      YanıtlaSil
    23. teşekkürler çok sağol admin

      YanıtlaSil
    24. Teşekkürler admin adamsın

      YanıtlaSil
    25. saolasın admin kardeş

      YanıtlaSil
    26. Admin kardeş şuan zede çok istek varmı acil cevap olursa sevinirim bu arada 2 tane karakter ve skinini aldım teşekkürler onlar için.

      YanıtlaSil
    27. teşekkkürler

      YanıtlaSil
    28. sagol be süper bi paylaşım

      YanıtlaSil
    29. teşekkürler admin kralsınız

      YanıtlaSil
    30. admin kardeş tam istediğimi yaptınız Allah sizin ne muradınız varsa erdirsin

      YanıtlaSil
    31. Teşekkürler süpersiniz.

      YanıtlaSil
    32. Teşekkürler Çok teşekkürler..... Gerçekten Çalışıyor olmalı güvenm sonsuz sizlere admin ve suponsorlar ... TEŞEKKÜRLER ADMİNN GÜZEL BİR PAYLAŞIM

      YanıtlaSil
    33. Teşekkürler Admin Gelir Kod İnşallah !!!

      YanıtlaSil
    34. Teşekkürler Süpersiniz

      YanıtlaSil
    35. Helal olsun Süpersiniz bakalim olcakmi

      YanıtlaSil
    36. Saol Admin Abi İnşalllah gelir şimdi yolladım :D

      YanıtlaSil
    37. admin teşekkürler saolasın

      YanıtlaSil
    38. admin cok saol teşekkürler

      YanıtlaSil
    39. İyi çalışmalar saol admin teşekkürler

      YanıtlaSil
    40. çok güzel bir site teşekkürler

      YanıtlaSil
    41. Eyvallah sağolasın

      YanıtlaSil
    42. İnşallah gelir , teşekkürler

      YanıtlaSil
    43. İnşallah gelir teşekkürler

      YanıtlaSil
    44. Admim çok teşekkürler.Bu çalışırsa burası çok ünlü olur.Ben bende çalışırsa arkadaşlarıma da önereceğim.Tekrar çok Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    45. eyvalalh
      teşekkürler allah razı olsn

      YanıtlaSil
    46. Teşekkürler zemin inş calisir

      YanıtlaSil

    Blogger tarafından desteklenmektedir.